FAQ PAGE

Nejčastější dotazy

Vše, co vás často zajímá na jednom místě hezky a přehledně.

Zajímá vás něco dalšího? Ozvěte se mi a já vám na všechny otázky odpovím.

Kdo to všechno vyrábí? Děláte to sama?

Já a zase jen a jen já. Judit Lyerová. Šílenec, kterej všechno vytváří sám, a to od samotný vize a nákup toho nej materiálu, přes kompletní tvorbu produktů až po focení, web, grafiku, texty a design. Starám se taky o kompletní komunikaci s vámi a sociální sítě. S balením vašich objednávek mi pomáhá můj muž Filip a nyní i naše skvělá rodina.

Proč je e-shop otevřený tak málo?

Hlavní důvod je přesun našeho života do Španělska a moje velký přání mít víc času na tvorbu a učení všeho novýho. Jakmile se zabydlíme, udělám vše pro to, aby byl e-shop zase pravidelně plnej těch nejkrásnějších originálů, ale jestli bude otevřenej trvale? To je zatím ve hvězdách. Moc mě totiž baví střídat tyhle offline a online fáze, protože mi to umožňuje v tichosti tvořit a pak se vším vyjít ven v plný parádě a energii, kterou si zasloužíte.

Více o našem stěhování do Španělska najdete tady.

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Vzhledem k tomu, že přebývám ve Španělsku a o posílání balíčků se stará moje skvělá rodina, osobní vyzvednutí nyní nenabízíme. Ale třeba to jednou nějak vykoumáme.

Máte kamennou prodejnu?

Moje produkty si můžete osobně omrknout, osahat a očichat v autorské prodejně Tvůj Prostor, Hradec Králové, Gočárova třída 1265

Jak rychle mi objednávka dorazí?

Většina balíčků putuje do rukou dopravce následující den od přijetí platby na můj účet. Doručení tedy obvykle probíhá v řádu několika málo dní.

Posíláte do zahraničí?

No problem! O doručení do zahraničí od Slovenska až po další země EU se postará Zásilkovna a její skvělá síť výdejních míst. Mimo EU vybereme dopravce individuálně. Pokud máte zájem o objednávku do zahraničí, ozvěte se mi a uděláme spolu objednávku po e-mailu.

Seznam zemí, do kterých Zásilkovna doručuje najdete tady.

Je možná platba na dobírku?

Platba na dobírku je bohužel trvale zrušena kvůli množství nevyzvednutých objednávek, se kterými máme potom bohužel jen starost a oči pro pláč. Díky za pochopení.

Jak vyřeším vrácení zboží nebo reklamaci, a kdo posílá balíčky, když jste ve Španělsku?

Úplně jednoduše, tyto záležitosti bude mít na starosti moje rodina, která je v Čechách a vy tak nepoznáte rozdíl. Jedině snad u opravy šperků, které musím udělat osobně, ale na tom všem se spolu individuálně domluvíme tak, jako to bylo dřív.

Vše o reklamacích a vrácení zboží najdete tady.

Jsou minerální kameny pravé?

Ano, všechny minerální kameny jsou opravdový. Ruku na to. A pokud ne, je u nich vždy označení „syntetický minerální kámen“ a najdete to v popisu produktu.

Na čem jsou šperky navlečené?

Náramky z minerálních kamenů navlíkám na silikonovej vlasec v nejvyšší kvalitě. Japa maly a náhrdelníky potom na ocelový lanka, vlasce a nylonové šňůrky.

ZAJÍMÁ VÁS NĚCO DALŠÍHO?

Napište mi dotaz

Odpovím vám obratem a pokud ani to nestačí a váš dotaz doslova hoří, klidně mi brnkněte.